Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2017, 20:47   #4
Liquid
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2017
Indlæg: 6
Styrke: 0
Liquid er ny på vejen
Hej sorte, tak for svar. Nej kommunen har ikke besluttet hvad planen skal indeholde endnu, for de ved godt at det er en fucked up situation. Jeg er stadig ved at anke den beslutning som er truffet om at sende mig i ressourceforløb, det var det råd jeg fik af rehabiliteringsteamet. Jeg har været i 1 arbejdsprøvningsforløb i en kiosk, mhb på revalidering, for ca 5-6 år siden, inden EHS blev et tema. I kiosken jeg ikke kunne møde stabilt nok til at kunne få revalidering.

Sagens kerne er bare at der forgår mange diskriminationer af grundlæggende rettigheder. Det kan ikke forventes at jeg skal kunne deltage i et 5 årigt ressourceforløb, med de problemstillinger jeg er udsat for. Skulle jeg ringe hver dag og melde mig syg eller hvad har de tænkt sig? Jeg har helt andre bekymringer i mit liv, som jeg skal ha styr på først, som jeg ikke kan imødekomme. Det burde ingen involverede have problemer med at kunne forstå. Psykolog og psykiater som iøvrigt intet ved om EHS. Jeg vil næsten hellere sidde i fængsel hvor der ikke er stråling, end at sidde isoleret med symtomer her. Udover det er jeg misbruger og kan ikke deltage i misbrugsbehandling, eller henvende mig på psykologisk afdeling, hvis det skulle blive nødvendigt, grundet bestråling. Ej heller indlæggelse på hospitaler osv. Mit sociale sikkerhedsnet er fjernet! Jeg mener at dette skal kompenseres for, og imødekommes, inden der kan forlanges andet af mig?

Diagnosen EHS er symptombaseret da det er en miljørelateret lidelse! Dvs at den skal ikke være nødvendigvis være videnskabeligt dokumenteret, og derfor bortfalder sundhedsstyrelsens retningslinjer! Jeg har en udtalelse fra en praktiserende læge, som beskriver min EHS symptomatologi. Denne er hidtil blevet overset i behandligsprocesser, EHS lidelsen ignoreres ulovligt. Det er det, der er problemet i sagen. Har jeg ikke ret til at få hjælp øjeblikkeligt?

Hej pip, kender du en læge som anerkender ehs udover ham jeg allerede har snakket med,. så vil jeg gerne ha navnet...
Liquid er ikke logget ind   Besvar med citat