Se enkelt indlæg
Gammel 11-02-2012, 20:03   #42
§ABC
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2012
Indlæg: 316
Styrke: 13
§ABC er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zastrow Se meddelelser
ABC - det var ikke for at klage over dig - og jeg finder det ganske besynderligt, at de ikke vil behandle din sag hos kommunen. Ved ikke engang, hvordan du kan få hjælp. Men jeg vil da mene at de har pligt til at behandle din sag.
Kan oplyse at jeg har ringet til nævnet, idet jeg faktisk Oktober 2011, har fået et brev, hvor det står jeg vil have et svar inden en månede.
Jeg havde konkret forespurgt om at få min sag fremskyndet i August, og brevet i Oktober fortalte bare at nu var vi der snart, men at min sag blev behandlet i vanlig rækkefølge.

Men siden November har den så ligget på et bord hos en sagsbehandler, der åbenbart er ved at hitte rundt i den, og bede kommunen om HELE sagen fra dem, da der fra min side er "eftersendt" utallige sider, som jeg har kvittering på at have afleveret i kommunen.
Jeg regner med en hjemvisning med besked på at kommunen selv må foretage sagsbehandlingen... det har jeg sådan set hele tiden regnet med ville ske !

Det gode ved det hele er at jeg har borgmesterens ord på at det team ALDRIG kommer til at behandle sagen igen, og ad omveje ved jeg at den konkrete medarbejder der sad på sagen, er ude af klappen... pludselig !
§ABC er ikke logget ind   Besvar med citat