Se enkelt indlæg
Gammel 25-07-2017, 13:38   #24
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Demo Jobcenter Lærkevej JKI Mandag d 14 aug 2017 kl 14:00

Demo Jobcenter Lærkevej JKI.

Tid: Mandag d 14 aug 2017 kl 14:00.

Sted: Lærkevej 18, 2400 København NV, Danmark.

Begivenhed: https://www.facebook.com/events/447155375670839/


Detaljer

På opfordring af Bitten Vivi Jensen og Tine Nielsen opretter jeg, og forhåbentlig andre denne "begivenhed".
----------------------------------------
Bitten Vivi Jensen:

Har vi set ondskabens ansigt?

Anna Mee er karrierepolitiker af værste skuffe, og for mig repræsenterer hun ondskabens ansigt.

Jeg har aldrig oplevet så meget volapyk på en gang som i dead-line i går, hvor AM fortsætter med skylde skylden på alle andre og postulerer et ansvar, hun ikke vil tage.

Hvad skal vi med en borgmester, der overflødiggør sig selv og er medvirkende til fortsat umenneskelig behandling af syge borgere?.

Hvad skal vi med en borgmester der, ifølge borgerombudsmand Johan Busse, tillader en menneskelig fejlprocent på 80.

Hvad skal vi med en borgmester, der lyver - og i modsætning til mange andre kommuner, tillader at borgeren - i årevis
jagtes rundt i jobcirkus og som Vladimira, Charlotte og tusindvis af andre og får forværret såvel den fysiske, psykiske som den sociale og erhvervsmæssige tilstand?

Jeg anklager Anna Mee Allerslev for tortur og for med åbne øjne at tillade og påstå, at borgeren skal være terminal for at opnå pension.

Det er løgn.

Det er, ifølge loven, muligt at tildele syge borgere pension og fleksjob inden for rimelig tid.

Der mangler intelligens, omtanke og medmenneskelighed på Rådhuset, som smider 100 millioner ud af vinduet til ingen nytte.

Hvorfor kan AM ikke, som bl.a. Norddjurs og Glostrup, finde ud af at varetage borgerens interesser og skabe ordentlige forhold for de ansatte?

Hvorfor har Glostrup siden 2010 givet 70 % flere pension og København 69 % færre pension?

København er en af de rigeste kommuner, og det er skammeligt, at syge borgere må flygte til andre kommuner for at få deres ret.

AM er uden empati og uden for pædagogisk rækkevidde og ikke værdig til at være borgmester. Hun fortjener ikke vores tillid.
Det håber jeg vil blive husket til kommunalvalget i november.

Jeg håber - alle der kan - vil støtte Charlotte den 14. august kl. 14:30 på Lærkevej.

https://www.facebook.com/bitten.v.je...11081660809933

FB opslag og video fra Tine Nielsen:

"Charlotte Pedersen diskuterer med borgmesteren, som er den næste vi skal demonstrere for d.14 August kl 14.30 foran jobcenteret Lærkevej, hvor hun atter skal op foran rehabiliteringsteamet.

Charlotte har været 14 år i systemet!

Anna virker meget omsorgsfuld, men der skal så lige nævnes, at foran hende står også Pressen!

Min tlf. havde desværre ikke mere plads, filmen stopper netop i det jeg kommer i debat med Anna!

Her indrømmer hun at hun ikke helt har styr over sagsbehandlernes måde at håndtere "opgaverne" på pga travlhed!"
.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat