Se enkelt indlæg
Gammel 10-05-2012, 04:05   #30
GentleGiant
Hjemmevant på K10
 
GentleGiants avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-05 2010
Lokation: Holstebro
Alder: 49
Indlæg: 235
Styrke: 14
GentleGiant er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ASR Se meddelelser
GG. Nu er singleplus målrettet singleforældre, der er en masse andre sider for alt fra hundeejere til nørklere. Jeg bruger single+ til at dele erfaringer med andre alene forældre og bruge de lokale arengementer hvor ungerne kan deltage. Så ja, det er en lukket klub på lige fod med herre toilettet kun er for mænd.
Var mest platform ideen om at det sociale er vigtigere end dating delen.
Nu foregår der jo også andet end lige arrangementer med børnene og det var mest dem jeg hentydede til var "lukket land" for alle andre.
Hvis ens eneste sociale arrangementer foregår med Single+ gruppen, så isolerer man sig jo også på samme måde, som en singleside kun for førtidspensionister gør. Dog kan man selvfølgelig sige, at hvis en sådan side også er åben for alle andre, med den stipulation, at man er klar over at langt de fleste er førtidspensionister på siden (eller i en anden lignende social situation), så har man også muligheden for, at møde "normale" mennesker.

Citat:
Oprindeligt indsendt af ASR Se meddelelser
Jeg gider ikke date, for langt imellem jeg er børnefri til jeg vil priotere tiden på en jeg kun kender på skrift. Men deltager gerne i et klatrekursus eller ligende og ser hvad der sker. Så er jeg 100 % sikker på det ikke er helt spild af tid.
Men er det så igen kun gennem Single+ eller? Ikke at der er noget i vejen med enlige forældre - men det er jo igen, at minimere "udbuddet" af potentielle kærester/dates.
GentleGiant er ikke logget ind   Besvar med citat