Emner: Pension
Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2014, 17:19   #83
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af havnissen Se meddelelser
Klagede til min sagsbehandlers chef for nogen dage siden men ikke en pind høre man derfra.
Så nu har jeg talt med kommunens borgerrådgiver og hun vil tage fat i dem.

Men underligt nok fik jeg så en opringning idag fra en jobkonsulent, at jeg skulle til samtale ang. et praktik sted i næste uge, det er jo herligt, så kan jeg komme igang med min udredning. Forløbet skal vare i 3 måneder, så det bliver spændende at se hvad der skal ske derefter, ressourceforløbet skal vare 1 år.

Ville det ikke være en god ide at jeg tog mine to sidste lægepapir med, så de der kan se de forskellige skånebehov som lægerne beskriver.
Er kommet derud, at jeg har behov for at alt skal være på papir også hvad jeg selv skal sige og også kan dokumentere.

En anden ting, må ens pensionskasse og kommunen stikke hovederne sammen for at afgøre hvad der skal ske med mig, har en stærk mistanke om at de gør det, sagsbehandler og jobkonsulent er vældig interesseret i hvad jeg får udbetalt i invalidepension.
Det du får i invalidepension bliver modregnet i det du får på et ressourceforløb. nogle forsikringer udbetaler ikke noget mens man i gennem et forløb. da du ikke vil få noget ud af det.
sikkert grunden til de er interesseret

nogen forsikringer udbetaler ikke noget, før en kommune har tildelt pension
men dem er du så ikke i blandt.
men en forsikring kan være interesseret i dit forløb via kommunen
da det kun er kommunen som kan vurdere din arbejdsevne.

men ja de må godt snakke sammen, hvis du har skrevet under på en erklæring fra din forsikring om de må søge alle oplysninger omkring din sag
den gælder for et år. Men hvis man ikke vil give sin forsikring adgang til alle oplysninger, så har de også svært ved at vurdere din sag

Sidst redigeret af MTVRV1; 09-02-2014 kl. 17:23.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat