Se enkelt indlæg
Gammel 25-05-2014, 11:20   #27
Prøveklud67
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-09 2013
Indlæg: 12
Styrke: 11
Prøveklud67 er ny på vejen
Forstår dig i din anonymitet herinde, smiler. Jeg har heller ikke en seddel på ryggen med mine diagnoser.
Gruppen på facebook er en lukket gruppe,- dvs at ingen af dine venner kan se du med med i den. Man forbliver anonym - på nær for dem der er medlemmer.

Desyvsmådværge ; det er godt du skriver ; lettere sagt end gjort, eller noget i den retning. Os med pf ved godt at nogen kan arbejde, og det skal de have lov til i det omfang de kan, men vi er nogle der ikke kan. For mit vedkommende er min situation blevet meget meget værre idet jeg aldrig har fået hjælp, og er sparket rundt i systemet i 28 år - siden jeg blev 18,- uden noget er lykkes.
Det er ikke let at finde ud af noget som helst mht det ene og det andet, og vi prøver jo alt muligt, samt det at vide hvad vi skal begynde med,- kan ændre sig fra dag til dag. så det med at Avminarm havde skrevet at denne ville noget andet 9 dage før, er tydeligvis ikke for at drille nogen eller være dum, jeg mener bestemt det er et forsøg på at lykkes - i et eller andet....

Jeg håber ikke andre har skullet kæmpe i 28 år,- det kan man dø af skal jeg hilse og sige. Utroligt hvad vi bliver udsat for. igen og igen i systemet.
Mht lovgivning er det næsten umuligt at følge med, og er man endelig blevet helt dus med en lovgivning, bliver den lavet om, så også sb jokker rundt på dybt vand.
Jeg kender ikke løsningen på et godt forløb i kommunen, men det er kun OS som taberne.
Prøveklud67 er ikke logget ind   Besvar med citat