Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2010, 14:40   #9
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Her er så mit forslag til brev til afdelingslederen..

jeg syntes dog det næsten er alt for venligt og undskyldende...hæhæ...

Har i nogen ideer til nogle § eller andet som kunne skabe lidt respekt..hihi.. for den har jeg vist ikke nogen af i de kommunale jungler. suk...


indsat:
Idet jeg takker for dit brev af 16. juni 10. vedrørende tildeling af ny vikar sagsbehandler.

Du skriver i dit brev at jeg ikke selv skal tage kontakt til vikar. Og at jeg vil høre nærmere.

Jeg vil gerne påpege, at jeg har forsøgt siden november 09 at få en aftale i stand. Du skrev tilbage i februar 10 at du ville sørge for at jeg snarest ville blive indkaldt af sagsbehandler.

Dette er/var endnu ikke opfyldt, hvorfor jeg den 18. juni 10, var i borgerservice og aflevere brev til margit jensen, vedlagt kopier af div lægepapir som er fremkommet i samarbejde med egen læge.

Jeg kan se at dit brev er dateret d. 16. juni og først tilsendt mig d. 21. juni ifølge poststemplet. Derfor vil jeg bede om at det bliver kontrolleret at omtalte skrivelse med kopier bliver vedlagt min sag til ny vikar.

Da det er af stor betydning for mig og min familie at få afklaret vores fremtidige økonomiske situation samt den familiemæssige struktur, vil jeg anmode om at der bliver sat en tidsramme for hvornår jeg kan forvente at høre nærmere.

Som beskrevet i brev af 17. juni 10, er jeg uvidende om hvorvidt min kontanthjælp kan forstætte både pga 450 timers regel og pga min ældste datter fylder 18 år i september 10.
indsat slut.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat