Se enkelt indlæg
Gammel 28-12-2013, 02:45   #8
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Du har lov at tage demmed til mødet som du mener kanhjælpe med at belyse din sag. Det er nemlig ikke så nemt for jobcenteret at feje psykolog, psykiater eller lægeudtalelser af bordet, hvis de selv sidder med ved bordet.

Min egen praktiserende læge har jeg spurgt om hun vil deltage i rehab. Mødet, hvilket hun meget gerne vil. Dette er så meddelt jobcenteret.
Helt fantstisk Gisne - jeg er målløs.
Mine læger er 3 + vikarer i et klinikfælleskab - og ALTID ovebebyrdede med arbejde.
Det ville være helt umuligt at de kunne tage fri fra praksis til et møde midt på dagen, så du må være noget særligt Gisne - vær glad for det!

held og lykke med mødet.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Tzari Se meddelelser
Hej

Jeg blev udredt hos en psykolog jeg føler jeg kan stole på. På det "brug for alle" møde jeg tidligere var på havde de stemplet mig som ugiden og lyttede IKKE det mindste på min referering af mine læge papirer.
Hvis jeg vil have hende der udredte mig eller en psykolog hun kan foreslå med til rehab mødet hvad er reglerne så for det kan jeg have en psykolog og min fagforening dame med?
Hvad koster det at "leje" en psykolog den ½-1 time sådan et møde tager
Hvordan gør man det i praksis?

Prøver her i det nye år at at snakke med min sagsbehander og min fagforening men ville gerne vide lidt om det allerede for tror ham der foreslog det har jeg i de har lidt sværere ved at affeje en autoriseret psykolog kontra mig.


Jeg har betalt priser fra kr.700 for 70 minutters sessioner, til kr.900 for 45 minutters sessioner - så det er en regulær prisforhandling du må ud i, med den du vælger at spørge.

Man starter med at spørge, om de kan hyres til bisidning.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat