Se enkelt indlæg
Gammel 12-09-2017, 10:31   #116
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
Brev fra Jobcenteret Kvittering for modtagelse af klage - 11-09-2017

Tirsdag d 12 sept 2017.

Endnu en "person" fra Anna Mee Allerslev og Bjarne Winges "hær" af "jurister" inde i forvaltningen,
alle uden personligt ansvar for loven, som skal "se" på min sag, inde fra CF 2. kontor,
område 1 Bernstorffsgade 17.

Men Anna Mee Allerslev og Bjarne Winge må da have fået "accept" fra de øvrige "venstrefløjs" politikere
i Københavns Borgerrepræsentation, (Det er disse jeg taler om), til at opretholde denne ulovlige praktis
i forvaltningen, her med overborgmester Frank Jensen (S) og beskæftigelsesminister Troels Lund Poulsen (V) i spidsen...

Dette gang en Mxxxx xxxxxx

Har du spørgsmål?
Ja, jeg har spørgsmål... og jeg ringer ikke, jeg skriver og ønsker skriftligt svar...

Hvilke arbejdsmæssige baggrunde samt uddannelser og kurser har du Mxxxx. Xxxxxxxxfor at
have kompetence til at træffe denne afgørelse?

Lovgrundlag: offentlighedsloven § 21 stk. 3.

Hvis det ikke er dig Mxxxx xxxxxxxx der skal "afgøre" eller "behandle" min sag, hvilke personer skal så præcist ?

Jeg vil straks have alle navnene på alle personer der pt har været inde over min sag, både inde fra Bernstorffsgade 17,
samt alle fra Jobcenter Lærkevej, samt alle deres arbejdsmæssige baggrunde samt uddannelser og kurser.

Hvor mange "jurister" og lignende personer er ansat i beskæftigelsesforvaltningen til at
"afgøre", eller skal jeg sige fastholde syge og nedslidte borgere i kontanthjælpssystemet ?

[Billedet slettet pga redigering]
.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat