Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2008, 14:08   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
ok kigger på tråden

Mht ungerne, så prikker de på ingen måde bevist eller med vilje, de er 5 og 4 år, så det kan de slet ikke, men det er mindst en gang dagligt en af dem lige må fortælle at jeg har fx lovet x og så bare glemt alt om det, eller fortæller at jeg allerede en gang har gjort y.
Jeg tager det nu heller ikke negativt til mig, for det at de prikker er enlig bare for at hjælpe (sådan tager jeg det) og dog med manden han prikker selvfølgelig også der hvor, det er et kæmpe irritations moment for ham, og det skal han naturligvis have lov at udtrykke, den negative prikken kommer fra mig selv, jeg bliver irriteret, altså på mig selv, når jeg fx har glemt at jeg har lovet ungerne et eller andet.

Mht profilen, så vil sagsbehandler have mig på FP, men hun har overhovedet ikke talt om den, og kan jeg få fundet flere ting at stoppe i dem, så syntes jeg de skal med, for min egen skyld, ikke fordi jeg ønsker FP men fordi jeg ønsker et reelt billed af mig, og ønsker det her skal ende ud så det svarer til mig... jeg mener selv jeg hører til på flex, men for at det så også skal holde, skal baggrunden for beslutningen om jeg skal det ene eller det andet, jo også være så reel som muligt.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat