Se enkelt indlæg
Gammel 19-07-2008, 18:32   #221
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 18.07.2008

Østre Landsret
Bredgade 59
1260 København K.


Kæremål vedr. GÆLDSSANERING J.nr. X XXXXX-X

Jeg skal som oplysning til min ansøgning om gældssanering tilføje, at min Banks Inkasso Service i brev af 16. juli 2008 meddeler mig at min gæld på beløb stort 431.553,41 kroner efter den 26.07.2008 sendes til inkasso.

Årsag til opstået gæld som jeg nødvendigvis har accepteret bankens pant i skyldes, at jeg er 100% handicappet og, at Gladsaxe Kommune som er ansvarlig for borgernes sociale sikkerhed, på ulovlig vis fjernede 75% af min berettede hjælp fra 2001 og frem til 2004, hvor Det Sociale Nævn omgjorde kommunens beslutning til, at udgøre hjælp hele døgnet alle ugens dage.

Skifteafdelingen ved Sø- og Handelsretten meddelte mig afslag på gældssanering på grund af for høj husleje. Nykredit har oplyst at jeg har haft en ydelse før skat på 10.431 pr. kvartal på lån der er oprettet i 2003.

Jeg betalte selv for hjælp til handicaphjælpere i perioden, ved at tage i alt 3 lån i friværdi i mit hus.

På grund af den omtalte sag er min husleje blevet fordoblet, og min varmeregning til hus er blevet noget højere i de senere år.

PS: Der er anlagt sag mod Danmark ved Menneskerettighedsdomstolen i Strasbourg.
Jeg håber således på, at jeg ikke skal gå fra hus og hjem, inden der foreligger en afgørelse derfra.

Vedlagt kopi af: Kære til Landsretten af 08.07.2008.
” ” ” Brev af 16. juli 2008 fra Danske Bank – Gældsopgørelse med henvisning til Inkasso.

Venlig hilsen


Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat