Se enkelt indlæg
Gammel 05-06-2017, 01:24   #5
gunvor
Har ikke tid til andet end K10
 
gunvors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2010
Indlæg: 2.092
Styrke: 17
gunvor er ved at flytte ind på K10gunvor er ved at flytte ind på K10
Question

Hej Stine1985

Jeg kan kun bakke stærkt op om Peters meget udførlige og grundige svar nedenfor.

Du skriver:
Citat:
..jeg har talt med
. Hvorfor jeg går ud fra du ikke, som Peter skrev har sendt/mailet, som anvist af Peter.

Hvorfor jeg personligt straks ville maile el. snarere skrive som anvist, gå ned på Jobcentret og få kopi af dette med påstemplet modtagelses dato med hjem. Så har du dokumentation for dit partsindlæg til sagen. Og i dette brev også tilføjer, at du har været i telefonisk kontakt med SB ang. at få dette med som til din sag til Pensionsnævn.

Altså brevhoved med Jobcenter xx
Att. SB xx
adr.

Ang.: partsindlæg til pensionsnævnet vedr. behandling af sag med cpr.nr.

Jeg har d. xx.xx.xx. talt med såvel kontaktperson xx som SB xx om nedenstående, og skal derfor skriftligt gøre opmærksom på jeg forud for behandling af min sag i pensionsnævnet, ønsker at gøre opmærksom på

Ankestyrelsens principafgørelse 119-13, hvoraf det bl.a. fremgår:

"Det er en betingelse for at sætte revision på en førtidspension, at borgeren lider af en alvorlig sygdom, som har et uforudsigeligt forløb, og hvor der således er mulighed for en bedring af borgerens helbredsmæssige tilstand inden for en kortere årrække.
En alvorlig sygdom med et uforudsigeligt forløb kan f.eks. være en kræftlidelse, der har et usikkert forløb.
Der er ikke tale om en sygdom med et uforudsigeligt forløb i det tilfælde, hvor borgeren lider af f.eks. skizoid personlighedsstruktur eller en varig personlighedsforstyrrelse, og alle behandlingsmuligheder er udtømte, og borgerens nedsatte funktionsniveau er kronisk og af varig karakter."

Med venlig hilsen

xx


Mange hilsner

Gunvor
__________________
It's not where you're going or where you've been
it's not your glory and it's not your sin
It's the difference that you make
When there's more than your pride at stake
gunvor er ikke logget ind   Besvar med citat