Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2010, 08:43   #22
sommerkys
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Indlæg: 17
Styrke: 17
sommerkys er ny på vejen
Hej Jomfruen

Jeg krydser alt hvad krydses kan for at du får medhold på din klage.

Nu har min ansøgning om merudgift §100 næste kørt i et år uden at min sagsbehandler har kunne få snøvlet sig færdig til at behandle den og skrive afgørelsen.

I lørdags fik jeg brev fra min sagsbehandler om endnu et møde om onsdagen, altså 3 hverdage efter, men jeg er meget dårlig pt. så jeg ringede så snart kommunen åbnede mandag morgen for, at bede min sagsbeh. om at komme på hjemmebesøg i stedet for, det var selvfølgelig som "altid" en anden der tog imod besked og denne person ville så lægge besked til min sagsbeh. om at kontakte mig.

Jeg hørte INTET!!!!! og i bar trods lod jeg være med at kontakte ham, men sad klar her hjemme.

Kl. 9.42 præcis onsdag "mødet skulle være kl.10" ringede min sagsbeh. og sagde, at han havde modtaget min besked i mandags men at han desværre måtte melde ud, at han ikke kunne komme , han havde i øvrigt nu endelig fået skrevet afgørelsen, som virkelig havde været en meget problematisk sag, men han ville sende den så jeg havde den i morgen, så kunne jeg se på den og derefter kunne vi evt. aftale et møde hvis der var noget jeg var utilfreds med. (nej nej nej, jeg skal ikke i dialog med ham mere).

Jeg sagde til ham, at det jo netop var den skriftlige afgørelse jeg ventede på, så jeg havde mulighed for at klage hvis det var et negativt svar, og ja så fik jeg jo stukket i hovedet, at jeg skulle regne med at det var et negativt svar.

Jeg er simpelthen så skuffet, vred, sur, forvirret ja alt muligt over denne her sag, for det første kan det ikke være rigtigt at sagen skal køre i et år, for det andet laver han hele tiden om på de beslutninger han har taget, først var jeg ikke i personkredsen, så var jeg det alligevel "hvis han altså ikke har ændret det igen, det ser jeg i brevet jeg forhåbentlig får i dag", og ikke nok med det, så siger han sgu også at mine behandlingsmuligheder ikke er udtømte, " "HALLO!!! hvornår er han blevet læge" han har ikke så meget som en eneste gang under sagsbehandlingsforløbet, henvendt sig til min læge, så hvordan kan han udtale sig om det, ydermere er jeg sikker på, at han slet ikke må udtale sig om de lægelige ting. Jeg mener bare, at hvis mine behandlingsmuligheder ikke var udtømte, ja men ville der så ikke være tvivl, da de behandlede min førtidspension, som jeg HAR fået tilkendt?

Jeg skrev en begæring om aktindsigt til kommunen igår, nu er jeg i kridthuset, jeg kan "hvis han altså ikke har lavet det om igen" også kun få til egenbetalingen på medicin, men lige så snart jeg får afgørelsen går jeg igang med at klage, både over ham som sagsbeh. , sagsbehandlingsforløbet og så selvfølgelig over afgørelsen.

Jeg glæder mig til at høre om du har fået medhold i din klage.

Mange varme hilsner fra

sommerkys
sommerkys er ikke logget ind   Besvar med citat