Se enkelt indlæg
Gammel 08-09-2015, 17:30   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg kan sagtens huske 2005 og Eva Kjær Hansen...

Der tog hun godt nok røven på alle....

Alle var helt benovet...incl mig selv...over det ellers fine initiativ hun satte i verden...og vi var rigtig mange som deltog og kom med ideer og ting der kunne gøres...

Alt dette for at hun/de kunne slette alt vi havde skrevet og hun så kunne lave en "flot" brochure...

Ang ord der rammer og sårer...

Problemet er at myndighederne, medierne starter med at bruge dem...hvilket gør at helt alm danskere tager dem til sig for så selv at bruge dem...helt ukritisk...

Vi har ellers flotte handikapkonventioner....som siger at man ikke må diskriminere handicappede...men dette gælder åbenbart ikke for politikere/myndigheder når de udtaler sig eller laver rapporter...

Man kan ligefrem se den foragt de har over for syge mennesker når de bruger denne slags ord...

Men det er måske svært at forlange andet når den samlede IQ masse ikke er højere hos diverse politikere/myndigheder...

Jeg sidder bare og tænker at der må da være en grund til at man bruger denne slags ord...altså ud over foragt for syge mennesker...

Jeg kan bare ikke få det til at stemme overens med hvad man ellers ved der bliver særdeles højt prioriteret hos dem...nemlig økonomi økonomi økonomi...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat