Se enkelt indlæg
Gammel 03-11-2011, 23:08   #6
Dyrmose
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2011
Indlæg: 25
Styrke: 13
Dyrmose er ny på vejen
opringning fra kommunen

I dag er jeg blevet ringet op af min sagsbehandler, som ikke mente at det var nødvendigt at arbejdsprøve mig yderligere, jeg har været arbejdsprøvet hos en arbejdsgiver som jeg selv havde fundet, desværre forstod han ikke helt mine behov, og vi var nød til at afbryde arbejdsprøvningen, efter kun 2 uger.

Men min sagsbehandler vil i dag indstille mig til fleksjob og jeg spurgte så hvordan man vil finde ud af hvor mange timer jeg kan klare at arbejde, men jeg fik den besked at det finder vi ud af når jeg får et fleksjob.

Jeg er lidt ked af at jeg ikke får lov til at blive yderligere udredt fordi jeg havde udsigt til at starte i arbejdsprøvning på et være sted for udviklingshæmmede, noget jeg virkelig havde glædet mig til. men på den anden side er det rart endelig at vide hvad der skal ske fremover og at jeg er blevet taget alvorligt af min kommune.

Så jeg føler at jeg har været meget heldig i mit sygdomsforløb og at det er gået så hurtigt som det er i forhold til hvor lang tid andre har måttet vente på en afklaring, siden jeg sidst blev sygemeldt og jeg startede op i et afklaringsforløb er der gået mindre end et halvt år.

Så jeg kan kun være tilfreds med Billund kommunes sagsbehandling og med min sagsbehandler, som virkelig har lyttet til mig og støttet mig under min sygemelding.
Dyrmose er ikke logget ind   Besvar med citat