Se enkelt indlæg
Gammel 22-07-2011, 13:40   #366
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Tak for jeres råd. Der er vitterligt noget at tænke over.

2 timer på en dag er meget voldsomt for mig. At vente til lidt op at formiddagen, kunne være godt, men på den anden side, så er det også bare med at komme afsted. Af erfaring ved jeg at det er nogenlunde ok med smerter og angst når jeg er der, de bliver på en måde holdt tilbage, men når jeg så er på vej hjem, så kommer de i triple fart og styrke.

Jeg må lære at stå af før og er der dage i ugen jeg ikke orker at møde må jeg melde afbud, det er jo reelt nu min arbejdsevne skal kortlægges. Den første arbejdsprøvning, var mere eller mindre lidt spild af tid, men jeg har da naturligvis lært noget af den.

Godt at jeg ikke skulle vente til september med af få svar fra PN for først derefter at sætte tingene i gang. Min sag er jo også givet videre til BAN, dem bør jeg vel høre fra ? Måske skulle jeg sende en mail til ham jeg mailede med tidligere, for at høre om de har fået min sag, kommunen tror måske at de kan vente med det indtil efter sommerferien !!?
du skal bare holde på at starte meget blødt op, der er en grund til du ikke kan klare mere.

så to timer og en fri dage midt i ugen, mindre kan du nok ikke starte med
men det skal du bare holde på

startede selv med 15 timer om ugen, men det mente jeg selv, at jeg kunne klare. men endte på 5 timer om ugen med en fast fridag onsdag.

stoppede en uge tidligere end planlagt, da alle kunne se hvor hårdt det havde taget på mig.

personligt har jeg det bedst om morgen, så vælg det tidspunkt på dagen som passer dig bedst

disse ting skal du have skrevet ned
jeg skulle underskrive det, inden jeg startede
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat