Se enkelt indlæg
Gammel 24-08-2014, 02:03   #20
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Har din kayfun en skrue til luftindstilling i bunden af tanken??

Altså ud over den skrue til påfyldning...
Nu bliver jeg lidt i tvivl, mener du udvendigt eller indvendigt?

Udvendigt er der bare et hul, ingen skrue... men jeg mener der er noget skrueværk indvendigt, lige under coil'en, men det er længe siden jeg har haft den skildt ad...

Det er denne her jeg har https://www.fasttech.com/products/1692100

Citat:
Og så skal man huske ikke at suge for hårdt til...det er faktisk ikke nødvendigt....men det kræver selvfølgelig at man suger lidt længere tid på den...
Problemet med væskemangel er der kun når tanken er helt fuld, når den så er halvtom kommer problemet med flooding...

Nu lyder det værre end det er, det langt fra hver gang den er fyldt eller halvtom den skaber sig, langt det meste af tiden køre den perfekt...

Citat:
Men vattet spiller en stor rolle...og når du siger den kan smage brændt og det hjælper at holde for lufthullet og lige suge i den...ja så har du proppet alt for meget vat i den....og det kvæler tilgangen af væske..

For meget vat kvæler den simpelthen sådan at væsken ikke kan komme frem....så prøv med en del mindre....der skal næsten ikke noget til....det er minimalt det der skal til...

Så jeg ville prøve med ca 1/2 eller 2/3 af det vat du bruger nu...

Husk det skal kun lige ned og ramme dækket....der hvor rillen til væsken kan løbe til er...og det skal helst ikke dække rillen...
Der er meget lidt vat i, jeg var inde og lure på nogle videoer på youtube inden jeg kastede mig ud i det...

Ellers havde jeg helt sikkert kommet alt for meget vat i, man bliver overrasket over hvor lidt vat der skal til...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat