Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2011, 13:57   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
På skemaet er der også to muligheder kommunen kan udfylde. Enkeltydelse som éngangs udbetaling ELLER løbende enkeltydelse, min tandlæge siger, at de plejer at bruge løbende enkeltydelse når det handler om tandbehandlinger, da det jo kan tage op til et år (eller mere) før end behandlingen er slut....
Det er mit indtryk, at den "løbende" bruges i forb. med f.eks. psykologbehandling eller medicin.

Eftersom din tandlæge lavet et pris-overslag, altså der fastsættes en pris, så vil jeg mene det hedder en "éngangs".

Jeg er meget spændt på, at høre om din ansøgning da jeg aldrig selv har søgt efter jeg er blevet tilkendt fp.

Da jeg søgte, mens jeg var på kh, da gik de ud fra, at man skulle have et rådighedsbeløb på ca. 4.000 kr. pr. måned (dette beløb varierer meget fra kommune til kommune) og eftersom jeg får ca. 2.500 mere udbetalt pr. måned, nu hvor jeg er på fp, så kan jeg jo forestille mig, at det kan blive svært, at få noget bevilget.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat