Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2012, 04:59   #25
Karo
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 02-08 2010
Indlæg: 2.227
Styrke: 16
Karo er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
Karo stop så med alle de beskyldninger mod alt og allle.... når man så beder dig om at komme med bare et link herinde på k10 som du siger man har skrevet så er dit svar...dine fornemmelser..... intet reelt viser du på noget...men alene dine fornemmelser... kan vi faktisk ikke bruge til en bønne herinde..... Min fornemmelse af dig er at du intet indhold har i dit liv og derfor starter du indlæg som dette....

Min fornemmelse er at du nu enten bliver skide sur og med næb og kløer vil forsvare dig og tro mig... jeg vil og kan finde alle de indlæg du har skrevet herinde som samlet vil beskrive din negative person dom du er herinde...
Eller du vil komme med noget om hvor misforstået du er fordi ingen andre end dig kan forstå dine egene fornemmelser..I hver tråd jeg læser her og hvor du optræder er der altid noget negativt


@karo prøv nu at bare nogen gange at være bare lidt positiv.... det vil også styrke dit eget selvværd vil du en dag opdage.

Vi kan alle ha en dårlig dag... bare ikke alle dage....

Din fornemmelse om hvordan garager/parkeringspladser administreres kan vi ikke bruge til en bønne bare fordi du har læst en tilfældig side....

Og nej , har ingen bil og hvor jeg bor er der garager som man kan leje... og ja de betaler et symbolsk beløb for det.... og dør jeg af det .. faktisk ikke... gjorde jeg det boede jeg jo ikke her....

@KARO fatter nogen gange ikke din verden eller bare dine "fornemmelse" som du mener alle andre i verden bare SKAL forstå..
Kan
Alle
Rette
Opfattelse
Mener du virkeligt, at dit indlæg om mig hører under kategori politik og samfund. Fint nok med mig.

Sjovt, at du skriver om mine fornemmelser og samtidigt udleverer du dine egene fornemmelser. ( kun fornemmelser )
Og jeg er faktisk og virkeligt meget glad for, at det som jeg skriver på K10 giver lidt indhold i din dagligdag/nat og på den måde få du noget at rive i.

Ellers så er jeg ganske ligeglad med hvad du synes om mig, men jeg selv synes intet om dig, dog ville jeg ønske mig, at du skræv noget som ville fange min opmærksomhed, noget interessant, noget som jeg kunne bruge til noget, noget konstruktiv, fordi det som du har præsteret foreløbigt er et STOR GEEEEEEB for mig.

Ellers sov godt.
Karo er ikke logget ind   Besvar med citat