Se enkelt indlæg
Gammel 21-01-2011, 10:27   #1
Garfield
Hvor skulle jeg ellers være
 
Garfields avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2010
Lokation: Fyn
Indlæg: 196
Styrke: 15
Garfield er ny på vejen
Cool man skal godt nok have en god tålmodighed

Jeg blev ringet op igår af min sagsbehandler som oplyste at min sag endnu engang havde været til møde med jobcenterghefen, og at denne mente min sag skulle færdiggøres til en ftp, dog var der nogle uheldige kommentarer i det lægekonsulenten havde skrevet, så det skal der holdes møde om på mandag, hvor hun vil blive bedt om at rette det der er skrevet, samtidig med at hun skal lave et helbredsresume, alt dette er jo super, for så er der jo lys for enden af tunnelen, på onsdag skal min sag så igennem en sparring med nogle fra pensionsteamet, som skal vurdere at alt er som det skal være, og når de er tilfredse med papirerne vil jeg så blive indstillet endeligt.

men men tiden der er gået har lært mig at jeg ikke skal juble før jeg har det på skrift, at min sag har taget denne drejning, er udelukkende min sb arbejde, da jeg havde opgivet ftp, og gik efter at blive godkendt til flexjob, så det må jo hedde en § 18, men hvad sker der hvis ikke min sag går igennem, bliver jeg så automatisk tilkendt flex, når de nu selv har valgt at arbejdsevne er varigt meget nedsat, min sag kører jo udelukkende på mine lægepapirer, og jeg har samme problem som mange andre, at nogle ting godt kunne have været formuleret bedre, så jeg er meget nervøs, men sb må jeg mene den kan gå igennem, ellers havde hun vel ikke indstillet den til det.

alene tanken om at jeg på onsdag, kan vide om det hedder ftp eller ej er en rigtig god følelse, så nu skal der bare ikke gå noget galt.
__________________
Elsk mig mest, når jeg fortjener det mindst
for der behøver jeg det mest
Garfield er ikke logget ind   Besvar med citat