Se enkelt indlæg
Gammel 05-04-2018, 16:06   #5
Sphenoidbone
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2015
Indlæg: 32
Styrke: 10
Sphenoidbone er ny på vejen
Thumbs up Til Hexi og Stampe

Tusind tak til dig Hexi! jeg er meget imponeret over hvordan du altid hjaelper og besvarer indlaeg paa K10. Bulgaren virker ogsa fint. Jeg leder efter et sted hvor man kan lave dans. Jeg har laest russisk en gang og taenker at sproget er maske lidt lignende? Jeg har en fin 3 vaerelses andelslejlighed paa Norrebro, der er vaerd 900 000 kr. Ved ikke om man kan fa lejlighed i Sofia for det? Eller ved Sorte Havet?

Til Stampe vil jeg sige tak, men alle mine tidligere erfaringer med UD er at man skal undersôge alt for man kontakter UD og helst have en advokat ved sin side.

Jasja, da jeg ville rejse et aar forste gang (som man har lov til), benaegtede UD at man kunne det. Man kan rejse sex maaneder om aret, men da jeg oplyste min rejse, tog UD min pension ulovligt. Jeg matte bruge hele min rejse paa at fa den tilbage gennem Ankestyrelsen. Den naeste rejse, bad de om en kopi af mit pas, som jeg sent rekommenderet. De sagde de ikke faet det. Jeg anskaffede derefter advokat og det hjalp. Held og lykke!

Sidst redigeret af Sphenoidbone; 05-04-2018 kl. 16:25. Årsag: flere oplysninger
Sphenoidbone er ikke logget ind   Besvar med citat