Se enkelt indlæg
Gammel 23-06-2013, 16:13   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Da jeg gik fra kontanthjælp til pension - var de MEGET interesseret i, hvordan jeg kunne blive gravid som enlig, og ville meget gerne høre, hvordan jeg kunne møde mænd og have sex med dem, hvis jeg led af angst (og havde sagt jeg ikke kunne komme ud blandt andre folk)....det fandt de MEGET mærkeligt. Og jeg fandt det meget krænkende, at jeg skulle fortælle om mit sexliv!!!

Nu er mine børn så kunstige befrugtninger - med samme doner. Det stod også i min sag, de havde bare ikke læst det. Men hele samtalen var meget grænse overskridende for mig, for jeg måtte også ind på emner, jeg ikke havde lyst til at dele med en skide sagsbehandler.

Så man KAN blive udsat for lidt af hvert.

Der var også en sag om en kvinde der havde været gennem et behandlingsforløb for kræft og havde i den forbindelse fået fjernet en del af brystet. DET ville sagsbehandleren gerne se ''for det stod der ikke noget om i papirerene hun havde fået fra hospitalet'' med det resultat at kvinden måtte lade sagsbehandleren se det opererede bryst.

Men hun klagede selvfølgelig, det gjorde jeg også - og fik medhold.

Fordi jeg er enlig, må jeg ikke have en kæreste - jeg må ikke se ham for tit. Vi må fx ikke spise mad sammen flere gange om ugen, vi må ikke handle ind sammen, eller låne penge af hinanden, og vi må heller ikke sove sammen alt for ofte. Måske 1 gang om ugen....eller 1 gang hver 14 dag.
- nu har jeg så ikke en kæreste, for det orker jeg ikke på denne her måde. Men hvis jeg fik en, så ville det blive et meget stort problem.

Sidst redigeret af Ninja; 23-06-2013 kl. 16:17.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat