Se enkelt indlæg
Gammel 23-01-2017, 21:16   #4
Micchey
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2015
Indlæg: 11
Styrke: 10
Micchey er ny på vejen
Kære forum.

Lige en Update på min situation.

Først og fremmest må jeg prise mig lykkelig og føler mig rigtig heldig, når man ser på mange triste sager med lang behandlings tid.

Jeg søgte tidligere gode råd i forbindelse med min situation, men fandt dog løsningen næsten ved hånden, da min arbejdsplads har socialrådgiver som medarbejderene kan anvende.

Jeg blev sygemeldt den 9/6-2016 og har netop været ved rehabiliterings teamet som indstillede mig til fleksjob, og som det ser ud bliver det ved min nuværende arbejdsgiver. Hele forløbet har været meget positivt og kommunen har været yderst hjælpsomme og interesseret i at hjælpe en. Mit møde foran rehabiliterings teamet tog ikke meget mere end 10 min, alle akter var veldokumenteret og beskrevet så der var ikke noget at komme efter.

Det var også dejligt at have både chefen med til møde og socialrådgiveren selvom der som sagt ikke var så meget at komme efter, det gav et godt indtryk også for teamet at arbejdsgiveren udviste interesse nok i tingene til at deltage. Alt i alt så føler jeg mig heldig over en så smertefri process.


Tak til k10 som har kunne give en mange svar, og indblik i tingene..
Micchey er ikke logget ind   Besvar med citat