Se enkelt indlæg
Gammel 15-09-2010, 10:27   #32
de4aks
Banned
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2010
Indlæg: 23
Styrke: 0
de4aks er ny på vejen
ventelisterne er for det første ikke særlig store mere..

politikerne går også selv ned i løn, kan desværre ikke finde de nøjagtige tal. men det var fremme i medierne i år..!!

at man som førtidspensionist vil skyde sig selv i foden ved at stemme liberalt, kan jeg desværre ikke se. de vil gerne have man klarer sig selv, men de aller svageste vil jo stadig blive hjulpet, så det er jo ikke som om at førtidspensionen forsvinder.. måske bliver den sværere at få.

jeg har aldrig før gået op i politik, men har siddet og læst og læst, på alle partiers hjemmeside, og det eneste parti jeg kan stå helt inde for og være enig i, er liberal alliance.

kan ikke se hvad det skulle hjælpe at socialdemokraterne kom til magten.. andet end vi skal betale mere i skat.. desværre det er jeg for stor en egoist til.. hvis de røde partier kommer til magten vil skatten helt sikkert stige, og vi vil derfor miste stort marked med udlandet.

det er de rige de vil ramme, men samtidig er det de rige der forsørger os svage. og hvis de skal betale mere i skat, vil de måske ændre bopælsland, hvor de ikke skal betale så meget i skat. det er alt for lidt at køre fra malmø til københavn. og hvis de smutter, hvem skal så betale for os? staten vil jo komme med et stort underskud, som vi senere hen alligevel skal dække.
de4aks er ikke logget ind