Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2012, 14:08   #9
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeps, jeg læser det lige som Risa!! Det er da helt klart med fuldt overlæg, at de netop IKKE nævner ressourceforløb, regler oa, da vi alle herinde ved, at de stort set aldrig dummer sig på skrift!

Så selvfølgelig haste opretter de nye forløb indenfor nuværende lovgivning, med øje på at smide en helt bunke mennesker ind i dét forløb, med evt regler for 2013 for øje.

Kommunerne er allerede begyndt at afvise ansøgninger på §18 med øje for 2013 - de kan alligevel ikke nå at opstarte en §18 og udrede borgeren på 3 mdr - så hvorfor ikke bare sige, at det i fremtiden bliver noget nær umuligt at søge førtidspension hvis man er under 40 og så i stedet sluse dem over på det mere ''forberedende'' -Vi har brug for alle projekt.....

Så hvis folk som sommerfulglen77 får den slags mundtlige versioner, så undrer det mig slet ikke. Sagsbehandlere siger de MEST UTROLIGE ting engang i mellem, det er derfor man altid skal bede om at få sådan en udtalelse på skrift, efterfølgende plejer de at blive temmelig tavse......................

Sidst redigeret af Ninja; 01-10-2012 kl. 14:12.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat