Se enkelt indlæg
Gammel 05-08-2008, 17:39   #33
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Sikken "undervisning" i metoder i det danske velfærdssamfund, hvor målet er forsikringer... som IKKE dækker, fordi der undervises, som beskrevet i linket.

Se, hvad fysioterapeuter skal undervises i til september:

Citat:
Undersøgelser tyder på at erstatningssager er forbundet med et alvorligt forløb. Det er imidlertid uklart om det er erstatningssagen i sig selv der er årsagen til den dårlige prognose. Årsagen kunne også være at erstatningssøgende patienter er mere syge, rapporterer smerter på en anden måde eller er mere kroniske end andre patienter
http://nordjylland.fysio.dk/graphics...0sept%2008.pdf

Det er da "mystisk", at der ikke er sammenhæng mellem, at erstatningssager ER MERE ALVORLIGE og derfor LOGISK NOK er VÆRRE FOR PATIENTERNE, som netop DERFOR ER MERE SYGE. Hvor svært kan det være at se den logik?!

Næ, men det er selvfølgelig billigere for systemet at mistænkeliggøre både patienter, erstatningsadvokater mv.

Tænk, at man betaler skat til et system, som bruger disse skattekroner på at UNDGÅ at give SKATTEYDERNE den YDELSE, de har betalt til... Det er helt sikkert IKKE det, jeg har betalt mine skattekroner til... tværtimod.

Det viser da også, at det er spild af penge at forsikre sig, hvis der sidder læger og sørger for, at forsikringen IKKE dækker.

Hvad mon fagforeningerne mener om denne "undervisning"?

Hvad med sikkerhedsrepræsentanterne?

Det er da rablende vanvittigt, for selvfølgelig ønsker en arbejdsskadet at få mad på bordet.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 05-08-2008 kl. 17:43.
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat