Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2008, 19:34   #32
Den udstødte
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2008
Lokation: Vesthimmeland
Indlæg: 278
Styrke: 17
Den udstødte er ny på vejen
Optagelse af samtaler

Citat:
Oprindeligt indsendt af Mai-Britt Se meddelelser
hej udstødte


Til en anden gang så husk at optage din samtaler, jeg har i dag harft besøg af en psykolog og den samtale optog jeg også, da jeg er træt af at når man sidder i samtale ned de forskellige læger så siger de et og når man så for papiren fra dem så står der noget andet, Jeg har også en god fornemmels for min samtale i dag men, nu vil jeg lige vente og se hvad der står på papiret.

Mai-Britt, jeg har desværre ikke mulighed for, at optage samtaler - men har ALTID en bisidder med og det fungerer rigtigt godt - det er jeg mega glad for.

Det var også en psykolog som kommune havde betalt nu mangler jeg bare en samtale med den læge som de også har bestilt og den samtale optager jeg også og så skal jeg til rundbordsamtale i August, og den optager jeg også selvom at mine egen læge er med som min bisidder.

Jeg synes, at det er dejligt for dig, at din læge skal med - han kender dig og ved hvordan du har haft det tidligere. Flot at han tager sig tid til det.

TROR IKKE LÆNGER PÅ LÆGER OG SOCIALRÅDGIVER

Tak for krammet - det er SÅ dejligt, når andre tænker på en - positivt altså det er jo ikke lige det sagsbehandlerne gør........

Mai-Britt det skal mærkes at vi lever
Stort Den Udstødte
Den udstødte er ikke logget ind   Besvar med citat