Se enkelt indlæg
Gammel 26-06-2009, 13:33   #19
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Janus Se meddelelser
Synes helt I glemmer at de unge er opdraget med en mening/påvirkning hjemmefra, så det stikker sikkert dyber end man tror i befolkningen, hvor grimt det end er. Endvidere tror jeg I skal regne med at en stort del FTPèrne også stemmer Kons, hvor dumt det end er.
Tænk sig hvad FTP èrne kunne påvirke hvis det kunne finde ud af at stå sammen politisk, det kunne virkelig rykke noget. Ved godt det er et fromt ønske, for når alt kommer til alt så er hver enkelt til salg for 200 kr i skattelettelse. Er det ikke rigtig hvis I skal være helt ærlige. Bare se hvad der sker ved hvert valg, så strøger man lidt sukker ud til hoben og så bliver valget vundet.
Du har absolut ret... mange gør hvad som helst for penge, og et klart eksempel kan hurtigt findes, hvis man kigger i trådene her inde om SP udbetalingerne... man kan næsten sanse den euforiserende stemning, uden ret mange debaterer hvilken konsekvens det vil kunne få for næste valg, HVIS deres SP trick lykkedes... og ethvert forsøg på at starte debatten bliver enten ignoreret eller talt udenom, netop fordi pengene og dollartegnene sider i øjnene på folk...

Men jeg forstår det godt... det er "udsultede" mennesker der bliver bondefanget af VKO med sådan noget... som jeg har skrevet før: det er tornerose og det forgiftede æble om igen.

Problemet er alle de unge politiske engagerede liberalister, som kun har smagt luksus både under mor og far's vinger, men også da de blev nyudklækkede myndige samfundsborgere... de har aldrig smagt en krise før.

Heldigvis ser det ud til, at "krise buffeen" er åbnet... og udvalget er småt, hvilket de kan takke deres liberalistiske forældre og dem selv for...

Bon Appetit, Liberalist
  Besvar med citat