Se enkelt indlæg
Gammel 20-05-2009, 11:38   #9
Annemette
Hjemmevant på K10
 
Annemettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2009
Lokation: Vestjylland
Alder: 33
Indlæg: 259
Styrke: 15
Annemette er ny på vejen
Hvis jeg skulle vælge et ønskejob vil det være frisør, men det kan jeg ikke blive.
Vil meget gerne arbjede med børn eller dyr begge dele er noget jeg brænder for rigtigt meget det skal kun være nogle timer om dagen også skal det være unden en uddannelse hvis det er med børn er det såen noget med at læse og lege med dem gå ture med dem og såen nogle ting.
Hvis det er med dyr kunne det være på et dyrehospital såen med at give dem forder og vand gå ture med dem lege med dem sørger for at de har det godt men det skal også være unden uddannelse.
Ja det er en 10 klasse det er en special klasse det vil sige at vi ikke skal op til eksamen, jeg kan ikke tage en boliguddannelse eller en ptaktiskuddannelse da det vil være alt for hårdt og svært for mig, og mine læger fraråder mig at gøre det de siger det er vigtigt at jeg for et arbjede som jeg er glad og kan holde til og jeg giver dem heldt ret i det.
Ja det er meget svært at være ung og havde en medfødt sygedom.
Jeg skriver meget med nogle af pigerne inde fra skoliose forening men der er ikke mange inde fra sidden der forstår mig fordi deres skoliose er normalt og de er blevet opereret en gang og er fri fra smerter.
Men min skoliose er en svær skoliose og meget special fordi min skoliose er medfødt plus jeg manglede en tre kvart ryghvil så fik lavet en kundstige knogle og sat ind i ryg sjølden også fik jeg rette skævheden op med en masse skruer metal plader og stænger skævheden er skoliosen troede kun jeg skulle igemmen en operation men nej har været igemmen 6 store operationer, den sidsten var i år 2008 hvor jeg vik taget alle skrure metal plader og stængerne ud, da lægerne troede det var dem der gav mig alle de stærke smerter men nej det hjælp heller ikke så nu er smerterne blevet kronisk smerter de forsvinder aldrig. Da jeg fik af vide at jeg skal lære at leve med smerterne fordi de vil være der resten af livet, var det for mig at få en spand kold vand i hovedet det har også koste en del tåre og mange vågne nætterne men prøver at leve/nyde livet så godt som jeg nu kan

Sidst redigeret af Annemette; 20-05-2009 kl. 11:41.
Annemette er ikke logget ind   Besvar med citat