Se enkelt indlæg
Gammel 02-05-2016, 16:33   #5
Valde68
Ved at vænne sig til K10
 
Valde68s avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2010
Lokation: Odense SØ.
Indlæg: 12
Styrke: 15
Valde68 er ny på vejen
Hurra er kommet i fleksjob....

Hurra det endte med at jeg kom i et flexjob, og jeg er super glad for dette job, og alle de glæder det medbringer..

Kontakten til andre mennesker, imens man er på arbejde, det er super godt. Og det at tjene sine EGNE PENGE igen, så man ikke bare er aflønnet fra fælleskassen, det er vildt lækkert. Og så er de ekstra mange penge, i forhold til den kontanthjælp jeg var på førhen. Som at komme i himmerige

Til trods for at jeg KUN kunne arbejde i ca 3-4 timer om dagen, i de forskellige arbejdsprøvninger jeg har været igennem. Fik jeg et tilbud om at prøve at køre som chauffør, og i lidt flere time om dagen. Og det kunne jeg faktisk godt klare, så nu arbejder jeg kun Lørdag og Søndag. Og hviler og sover det meste af mandagen, tirsdagen og sommetider også onsdagen væk. Så jeg er først "mig selv" igen om torsdagen og fredagen... Og så er det arbejde igen i 2 dage osv osv....
__________________


Jeg er en 48 årige mand, som arbejder som chauffør i et flexjob. Har haft flexjob i ca 4½ år, og mit nuværende flexjob som jeg har haft i ca 3½ år, er på den nye ordning...
Valde68 er ikke logget ind   Besvar med citat