Se enkelt indlæg
Gammel 04-07-2018, 21:34   #3
Plet1960
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2018
Indlæg: 14
Styrke: 6
Plet1960 er ny på vejen
Er ved at få aktindsigt i det sidste og arbejdsskade sager bliver overgivet til en advokat så snart jeg finder en der tager den som fri proces. Om der er sammenhænge jeg vil jo mene det på den ene eller anden måde men lægerne ved simpelt hen for lidt om sygdommen endnu tror jeg. Jeg aftalte med min endokrinologi først evt. At tage nye prøver her i august, fordi hun ved godt hvor højt mit stressniveau ligger pt jeg er så træt, men om det er arbejdsskade der holder mig vågen eller eftervirkninger af sygdommen.
Jeg skrev fx at jeg gerne ville rettet i min journal til sygedagpenge, der stod at jeg havde fået sovepiller, hvilket jeg ikke har, hvortil jeg får svaret at det ikke har haft nogen betydning for sagens udfald!!!!!jeg er da fuldstændig lige glad det skal sgu ikke stå i min journal. Når det ikke passer! Jeg kan slet ikke ha sådan noget.....Hvad jeg gerne vil? Stille og roligt i arbejde i første omgang måske 20 timer, det er nok max max så et midlertidigt flexjob er nok den bedste lige nu men det hjælper mig jo ikke så meget når det er afgjort at jeg står til fuld rådighed, og kan få jobafprøvning på kontanthjælp, i så fald at jeg er syg efter 14.1.2018. (den ligger pt hos ombudsmanden)
Er på dagpenge pr. 1.7.2018.......
Plet1960 er ikke logget ind   Besvar med citat