Se enkelt indlæg
Gammel 05-09-2019, 21:58   #182
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Vi tager lige et lynkursus Kroner.....

.... fordi du er nysgerrig og stiller spørgsmål, som den lille dreng i "Kejserens Nye Klæder" og dermed kan tilfører andre forståelse og indsigt i trådens formål:

"Gen og vedligeholdstræning", som for nye patienter kan være vanskeligt at navigere i.

Her er dit link:

https://www.tv2nord.dk/artikel/halvd...os-kiropraktor

Hvor vi ikke kan tillade os, at kopiere hele artiklen pga Copyright.

En overskrift er altid fornuftigt at gøre retningsbehjælpelig, for nye læsere af dit indlæg.

Find den eller de afsnit, som er dækkende for, hvad du ønsker at oplyse i din tråd.

Derefter highlihgter du præcis, hvad du ønsker at kopiere, ved at tage et afsnit og højretrykke på teksten, som nu bliver blå = highlighter

Øv dig, forsøg dig frem, du kan altid redigere i dit indlæg op til et par timer.

Når du har gjort din ønskede tekst blå, går du op i "Rediger" og trykker på "kopi" og så har du gemt den tekst, som du ønsker, at sætte ind i dit indlæg på k10.

Nu går du igen op i "Rediger" sætter curseren der , hvor du ønsker teksten skal begynde og under "Rediger" trykker du nu på " Sæt ind"

Så har du overført teksten, fra en artikel til dit indlæg på k10.

Jeg prøver nu:

Rekord: Halvdelen af spædbørn i Brønderslev får behandling hos kiropraktor

FAKTA OM KIROPRAKTIK

• En kiropraktor giver behandling for smerter og andre gener i led, muskler og ledbånd. Man kan henvende sig direkte til en kiropraktor uden henvisning fra en læge.
• Kiropraktorbehandling er en del af det offentliges tilbud om behandling. Derfor kan du få offentligt tilskud til kiropraktorbehandling. Du skal ikke være henvist fra en læge for at få tilskud.
• Også blandt de 1-årige er brug af kiropraktik steget. For 10 år siden var 2.800 1-årige til kiropraktor, svarende til hver 25. barn i den alder, et tal der i 2018 var steget til 7.600 svarende til hver ottende 1-årig.


For at fremhæve teksten bruger jeg, highlighter teksten, bliver blå og går op øverst i k10 indlægget og trykker på "B", I for skråskrift eller U hvis jeg ønsker streg under en del af teksten.

Hvorfor godkender Sundhedsstyrelsen hvis ikke behandlingen virker?

Hvorfor er Osteopter netop blevet autoriseret, uden om Sundhedsstyrelsen og direkte via den forrige regering? https://www.danskeosteopater.dk/oste...r-en-osteopat/

Tidligere sundhedsminister Bertel Haarder, V, ønskede dokumentation for den vederlagsfrie fysioterapi. Hvorfor? Hvor findes den dokumentation i dag?
Hvem kan finde den?

Er lumbale operationer risikofrie?

Således er der mange fornuftige spørgsmål, som svæver ud i himmelrummet og vender aldrig tilbage uden svar.

Men det vigtigste for os med problemer i bevægelsesapparatet er at hjælpe de nye patienter, som begynder med konservativ behandling= tag et par piller, hvil dig lidt og så ud på arbejde.

Mange unge mennesker spilder kostbar tid på den konto.

Den ene dag skal vi alle MR-scannes.

Næste dag skal der spares på MR-scanninger fordi der SYGEliggøre patienterne, hvis lægerne finder noget.

Så sundhedssystemet er ganske morsomt at navigerer i, hvis ikke det var pga de menneskelige omkostninger.

Hilsen Peter 51 års erfaring som ryg-smertepatient, 56 indlæggelser, adskillige lumbale operationer (som ikke var risikofrie) TLSO-korset, 5 år i kørestol, uden gangfunktion som i dag har det godt, desværre ikke pga det danske sundhedssystem, med en gangdistance på 15 km, uden krykker.

Kroner, nu en time efter jeg sendte dette indlæg går jeg nu ind og tilfører følgende Bilag som du bedes læse igennem, også mine spørgsmål til professorer etc fordi nu skal vi GudHjælpeMig kende til nye rygbehandlinger, som sikkert bliver lavet om, inden 5 år. God læsning: https://www.fysio.dk/nyheder/nyheder...-rygbehandling

Sidst redigeret af phhmw; 05-09-2019 kl. 22:20.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat