Emner: forvirret?
Se enkelt indlæg
Gammel 12-10-2012, 09:43   #6
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
cleo

jeg var selv meget på passelig med ikke at løfte ting. det vidste jeg ville stoppe mig. hvis der var "tunge" ting så fik jeg hjælp. og kunne holde de pauser jeg ville. har faktisk ikke selv forstået endnu hvorfor min ryg sagde fra. og har meget svært ved at acceptere at mit gamle drømme job er væk.

snakkede så sent som igår med min "gamle" chef. må sige at jeg blev både glad og ked af det. først glad fordi jeg snakkede med ham.vi kender hinanden ud og ind og vi har arbejdet sammen i ca 8år hvor vi har været igennem situationer der pressede os psykisk og fysisk langt ud over ens grænser.så når jeg snakker med ham. så ved han med det samme hvordan jeg har det og kommer altid med gode råd

jeg blev ked af det fordi.da jeg snakkede med ham kunne jeg høre alle lydene fra mit tidliger job i bag grunden. det gav sgu en klump i halsen.. der finder man ud af hvor meget man savner sit arbejde. jeg havde det rigtig godt hvor jeg var. jeg havde det meget frit og nærmest et venne forhold til min chef

så resten af dagen igår og idag er humøret sgu ikke i top

økonomien er noget L... lige nu. og det bliver kun værre herfra.ryger på kontanthjælp 29/11 så som situationen ser ud nu. er kæresten og jeg nød til at flytte og jeg er nød til at sælge min bil. også bliver der ikke penge til overs alligevel..ved ikke lige nu hvordan vi skal få det til at hænge sammen..lige nu tager jeg en dag af gangen og håber at jeg bliver hurtig afklaret.men efter at have set forskellige sager her inde de sidste par dage. så tror jeg ikke det bliver tilfældet desværre.. jeg havde håbet på en afslutning inden 2013 men det bliver vist ikke aktuelt

Mvh D

sidder og prøve at finde ud af de mange love og paragraffer der er som måske kan hjælpe mig.

i min situation lige nu.er min FP blevet afslået i første omgang indtil jeg har været igennem et forløb ved smerte center. men når jeg nu venter på,at komme igennem det forløb og det har noget at gøre med beslutningen ang FP kan man så ikke forsættet på SD indtil det er bekræftet med min FP??

Mvh D
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat