Se enkelt indlæg
Gammel 28-01-2011, 20:03   #123
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Annagw,

Jeg fik ny sagsbehandler i sommers nr. 4 og hun gjorde så det efter nytår at hun meddelte mig at min sag blev overdraget til en special person der skrev ressource profiler, hun skrev som det sidste som flg.

nr. 1:

"Din sag er kommet tilbage fra kommunens lægekonsulent, og der er foretaget et lægeskøn. Din sag overgår nu til en specialfunktion, som skal skrive din ressourceprofil. Når ressourceprofilen er skrevet, vil du blive partshørt inden din sag evt. overgår til pensionsnævnet."

nr. 2:

"Din sag er overgået til specialfunktionspersonen i Jobcentret som er XXX. Det er XXX, du herefter skal henvende dig til angående din førtidspensionssag.

Jeg ønsker dig det bedste fremover."

Så Annagw, vær glad for at du har én og samme sagsbehandler og bed hende om at blive i sit job til du er afklaret ikke mindst


MEN tal med hende, hør hende hvad I gør ved det der med arbejdsprøvning, er det nok at din psykiater, eller hvem det nu er har nævnt det et sted ? I foråret 2010 fik jeg en sagsbehandler, der var teamleder og som kun sad med de tunge sager, min var så åbenbart en af dem indtil sommeren 2010, så havde den tabt sig !!!?

Anyway, så foreslog jeg at jeg kom til en rheumatolog for udredning af evt. fibromyalgi og det tilskynnede hun blot. Endvidere foreslog lkén at jeg evt. skulle genindlægges på psyk, men jeg foreslog ny psyk erklæring og det syntes hun var ok, så de kan påvirkes og snakkes med, så spørg og få afklaring forinden indstilling.


EE

Sidst redigeret af Enteneller; 28-01-2011 kl. 20:11.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat