Se enkelt indlæg
Gammel 28-12-2010, 10:51   #6
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hold da op Lillesine, har kun læst dit indlæg som det første, men ryger da helt op i det røde felt når lægekonsulenten siger at dine behandlingsmuligheder ikke er udtømte....

Hvad står der i de 2 psykiatriske special lægeerklæringer du har fået lavet under sdp ? Peger de ikke på behandlingsmuligheder som er afprøvet og dermed udtømt ? Du skal have lukket det hul med behandlingsmuligheder og således få aftalt med din sagsbehandler på jeres kommende møde hvad der nu skal til. Din sagsbehandler kan imellemtiden høre hvad lægekonsulenten ønsker af lægelige udtalelser der kan belyse om der evt. er behandlingsmuligheder og i så fald hvilke.

I min afklaringssag mod ftp. har lægekonsulenten søgt det samme og der skete så det at jeg blev sendt til endnu en psykiater som skrev at jeg burde prøve det og det præperat i 3 mdr. hvorefter det så ville være op til min psykiater om udfaldet. Herefter var behandlingsmuligheder iflg. lægeverdenen udtømte. Jeg skal ikke til psykolog eller i terapi, der er blevet talt nok med mig

Min sagsbehandler nr. 4 var meget sød til at bede mig om at komme med forslag til hvad kunne "lukke" munden på lkén, alt skal belyses, men måske ved din sagsbehandler hvordan I kommer videre, så anse hende som en samarbejdspartner for den videre afklaring.

Hvad med din arbejdsevne vurdering, hvad konkluderes der der, det kan jeg ikke lige se ? Du har jo 0 arbejdsevne, og skal simpelthen ikke slæbes mere rundt, det holder jo ikke for hverken dig eller din familie.

Indtil videre må dine sdp. blive forlænget iht. §27 stk. 4 således at du kan afklares mod førtidspension (formoder ikke at du kan flex?) og denne skal kommunen indstille dig til iht. §18. Har din sagsbehandler betænkeligheder derved, må hun forklare sig, svære er det nu ikke.

Held og lykke.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat