Se enkelt indlæg
Gammel 15-10-2017, 10:10   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af MortenH Se meddelelser
Nogen der kan forklare hvordan jeg regner ud hvor meget jeg skal straffes pga min søn er begyndt at arbejde i netto, får mellem 1000 og 3000 i boligsikring alt efter hvad han tjener.. har ikke råd til at miste min husleje pga sønnen arbejder..
Hvordan regner jeg ud hvad jeg mister når han eks tjener 4000kr i netto pr nd ?
Mine børn har også arbejdet, så det har påvirket min boligsikring. Nu er systemet heldigvis lavet om, så det bliver reguleret løbende, tidligere fik man en regning året efter.

Jeg frygtede også for konsekvenserne for min økonomi, men mine børn har været utroligt gode til selv, at købe mange af de ting jeg ellers har betalt for dem, f.eks. tøj og fornøjelser.

Og ellers har jeg haft en aftale med min søn om, at hvis jeg mister over et vist beløb, så får jeg pengene af ham.

Prøv at overvej om du kan bruge samme "metode".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat