Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2013, 18:30   #16
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.673
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Nej, det er kun godt...

Kære Nøgne Tær

... at du ikke er bange for at sige din mening, men...

... du mente det ikke var en god ide at spørge direkte ens SB om der var økonomi med i dennes sagsbehandling af en given sag. Mit forslag.

Du mener: "Det har jo ikke noget med rettigheder at man "stiller sig op" på forhånd"

Men hvordan skal den enkelte borger, der ikke, som os to, tør råbe op, få indsigt i om SB har en økonomisk interesse i, at smide en af sygedagpenge?

Hvis nu SB`s aftale går ud på, at hver 10 borger der kan fjernes fra sygedagpenge og jeg netop er den 10ende borger der mangler for at få udbetalt 10.000 kr eksempelvis. Skulle vi være trygge ved det?

Når vi køber en bolig kræver samfundet at køberen uopfordret får oplysninger om rådgiverens økonomiske interesse i salget.

Nøjagtig når du modtager rådgivning i banken.

Nøjagtig som Folketingets medlemmer bliver opfordret til i dag, muligvis krævet "i morgen".

Her stiller vi ingen spørgsmål.

Men når vi har med svage borgers sociale sager må vi endelige ikke spørge ind til nøjagtig det samme..... om personen er uvildighed.

Det forstår jeg simpelthen ikke.

Bedste hilsner

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat