Se enkelt indlæg
Gammel 23-09-2010, 11:28   #8
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
hejsa jeg har måske forklaret mig forkert, ved godt hvad macth gruppe 1,2 og 3 betyder men det der så undre mig er at jeg ligger i en 2er og har en sag som er pågeyndt pension så havde jeg forstået at man skulle ligge i en 3er.

jeg er ikke i noget aktivering mere går til samtaler hos min socialfaglige konsulent en gang imellem når der er behov for dette og er så tilknyttet vores projektafdeling her ibyen hvor jeg har været i aktivering og er det ikke mere men kommer kun til de samtaler oppe i huset da min konsulent har kontor deroppe.

Tjah! eller også er det bare dét med at forstå det skrevne ord, det sommetider kan knibe med ;-) Men ja jeg ville da også mene at du høre hjemme i match 3 men spørg Andersine85, det kan hun sikkert svare på bedre end jeg kan ;-)

M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat