Se enkelt indlæg
Gammel 29-05-2010, 14:01   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Hej

Jeg har ikke selv prøvet at søge merudgifter § 100, men vil gerne prøve at komme med noget, som måske kan hjælpe.

Hvor mange penge blev det til? Kalder de det delvis afslag, når de har opnået beløbbet på 6.000 årligt som er pårkævet, men bare ikke godkendt de andre ting, som de giver afslag på. Er det sådan?

Vedr. medicin, så er det kun selve egenbetalingen af betalingen på medicin på recept, der kommer med. Om de ikke har undersøgt det ordentligt, om det kun kan fås på recept eller ej, så har de sjusket lidt her.

Kunne du ikke prøvet at søge aktindsigt hos ydelsesservice og få fat i akter, hvor de bør have skrevet journal om, at du har søgt hos dem før. (ansøgning og afslag på § 34)

Vinduespudsning ved jeg, at flere herinde har søgt og og nogle også har fået med i deres afgørelse. Prøv evt. at bruge søgefunktionen her på K10, hvis det er.

I denne link fra socialministeriet kan du måske få øje på, om der er noget, som ikke tidligere var taget med:
http://www.sm.dk/Temaer/sociale-omra...der/Start.aspx

De ting som du får afslag på grundet sygdom, kan du prøve at søge som enkeltydelser. Her ser de mere på økonomien.

Måske andre herinde som kan komme med gode inputs.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat