Se enkelt indlæg
Gammel 04-02-2017, 20:35   #1
mistereu
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-06 2014
Lokation: ballerup
Alder: 40
Indlæg: 142
Blog Indlæg: 2
Styrke: 10
mistereu er ny på vejen
anmelde personer i kommunen til politiet ?.

Jeg har prøvet at anmelde 3 personer fra kommunen til politiet, Dette har været uden held. Der står ellers et regelsæt, At man har ret som borger at anmelde dem. jeg har konkrete beviser om flere gange der har været brudt på kapitel 16, ved paragraf 150. Nemlig følgende. § 150. Når nogen, som virker i offentlig tjeneste eller hverv, misbruger sin stilling til at tvinge nogen til at gøre, tåle eller undlade noget, straffes han med fængsel indtil 3 år. Politiet siger man ikke kan anmelde dem personligt, Dette har jeg ellers læst man har ret til og kan og have mulighed for .

de har f.eks flere gange nægtede mig aktindsigt, De har flere gange på en gang brudt paragraffer i loven ved at give mig noget som undlader mig noget . jeg vil ikke gå nærmere ind i detaljer.

Jeg skal høre om nogen af jer herinde da jeg har læst guiden herinde ikke hjalp. Om der nogen herinde der personligt har prøvet at anmelde personer fra kommunen. om de kan give mig råd og vejledning nu kender i formentlig mine sager , jeg har en hjerneskade og det er kommunens pligt at hjælpe mig og tage ansvar for mig. dette har de ikke gjort. de har været meget flittige til at begå lovbrud flere gange.

specielt på ting som jeg har søgt til der har kunne været med til at gøre min hverdag bederer. de har sjældent givet klagevejledninger med til noget.
De har aldrig oplyst mig om mine rettigheder de gange jeg har spurgt m.m.
mistereu er ikke logget ind   Besvar med citat