Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2018, 12:08   #14
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Nu ved jeg ikke hvad din diagnose er, men du kan evt. få bisidder hjælp i en patientforening.

Jeg har haft stor hjælp til rådgivning i Settlementet på Vesterbro. Der er meget grundige og har både uddannede socialrådgivere og jurister ansat og en del studerende. De kan evt. råde dig, men ta din sag med. Da jeg var der i 2015 havde de ikke bisidderordning, men det kan jo have ændret sig. De for nylig modtaget donation fra A.P Møller fonden og en advokat fra Elmer Advokater har været bestyrelsesformand. På deres hjemmeside kan du ringe til: Juristen i deres retshjælp Tlf.: 50 59 81 85 eller hos deres rådgivningsleder på tlf.: 50 59 90 51. Jeg kan ikke finde deres hovednr.
Jeg fik en bisidder fra Sind. Uddannet socialrådgiver og pensioneret. Bodil Gellert, men hun blev desværre syg, da jeg skulle til pensionsnævnet.
Jeg har ikke villet forstyrre hende men du kan jo ringe til, Sind København og forhøre dig. Hun kom hjem til mig.
Der er også Puk Sabber. Som udgangspunkt koster det, men hun tager også folk uden vederlag.
God ide at kontakte Jobcentrets ofre, men om de har for travlt ved jeg ikke.
Det er uhyre vigtigt at du finder en der har kendskab til lovgivningen og ikke alene er flink.
Held og lykke.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat