Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2016, 13:16   #6
Domesticus
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2010
Lokation: Kbh.
Indlæg: 26
Styrke: 14
Domesticus er ny på vejen
Tak for jeres støttende svar!

Jeg vil få 2. aktør, der stod for arbejdsprøvningen til at indhente udtalelser fra arbejdsgiver, så det bliver sendt med i klagen.

Egentligt ret utroligt at 2. aktør, der jo bliver betalt i dyre domme for at hjælpe en, ikke har tjek på at udføre et arbejdsprøvningsforløb sådan at der ikke kan sættes en finger på progressionsrapporten, de har jo prøvet det mange gange før skulle man tro.

Gana: Du skriver at ress. forløb skal være tværfagligt, hvad betyder det?
Så jeg er i en gråzone mellem fp og flex, det forklarer en del, jeg vil helst have flex.

Dinosaur: Ja, der var en læge til stede, men han sagde ikke et eneste ord, og selv om jeg forklarede jeg havde en historik med at bryde sammen når jeg var ude i forløb havde det ingen indflydelse på deres afgørelse åbenbart, min tidligere psykiater havde i øvrigt frarådet alle fremtidige afprøvninger under henvisning til mit helbred.

Popiae: Kan (måske?) godt bevise det, jeg havde en bisidder med som vidne, men næste gang optager jeg det!

Vasen: ja vil optage fremover, man skal nok være forberedt på det værste desværre, jeg ved ikke hvad de er for en personprofil du omtaler, har ikke læst så meget herinde.

Skal nok holde jer opdateret i denne tråd, næste skridt er anken over ress. forløb afgørelsen.
Domesticus er ikke logget ind   Besvar med citat