Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2010, 21:47   #84
Dorah
Elsker at være her på K10
 
Dorahs avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-06 2008
Lokation: Aalborg
Indlæg: 97
Styrke: 16
Dorah er ny på vejen
Ja det må I nok sige

Tak til allesammen for opbakning og gode råd

At der overhovedet er nogen der gider læse det ?

Ja jeg har også tænkt på at man snart kunne indbringe det i Kontanten eller opfordre til et Doku program. Det er svært at komme igennem. Jeg skal tænke på hvilke konsekvenser det kan få for min familie.

Forresten foreslog sagsbehandleren at jeg brugte de penge jeg fik lige før Jul til at flytte for !!! (Det var jo ulovligt trukne penge jeg skyldte væk)
I guder !!!

Hele tiden står man uden saglig hjælp, LA er også droppet ud.
Vi fik endda teamlederen på økonomikontoret til at skrive medens sagen om § 34 rasede som en storm:
At jeg havde ret til at søge om økonomisk hjælp og at det var en vurderingssag...

Det er dårligt nok at min ret til at søge er holdt i hævd. Jeg skrev tre breve om det samme og fastholdt en godkendelse af lejligheden.

Hvis ikke jeg hører noget inden 14 dage...sender jeg klagen direkte op i Amtet.

Jeg strakte mig så vidt at jeg ville have de lidt over 4000 kr til flyttemanden, mit indskud på forhånd og så måtte forgælde mig med et boligindskudslån på 10- 12.000 Banken skal have 1.500 i gebyr for at oprette et lånedokument.

Alligevel lykkedes det mig ikke at få bare een af disse på hinanden tilbudte lejligheder.

Nu går der lang tid før der kommer tilbud. Folk flytter nemlig kun derfra hvis de dør eller kommer på hjem.
De fleste har boet der i 40 år er ældre og kan som jeg ....nok ikke hverken overkomme fysisk eller økonomisk at flytte.

Grotesk hvis det virkelig passer at en accept af ens bolig (i fortiden via et kommunegarateret indskudslån) er nok til at de ikke kan tvangsflytte en.

Jeg kender godt Social Jura den er god
Men jeg kan ikke hitte rede i den.
Har også prøvet på ministeriet.

Jeg leder og leder og mente at jeg selv havde taget en kopi og lagt den et sted i en Word Pad, men Nej...kan ikke finde den.

SUK
Dorah
Dorah er ikke logget ind   Besvar med citat