Se enkelt indlæg
Gammel 07-03-2020, 09:40   #1
Plet1960
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2018
Indlæg: 14
Styrke: 6
Plet1960 er ny på vejen
Rehabiliteringsteam

Jeg har søgt førtidspension på det foreliggende grundlag. Er pt på forlængede sygedagpenge i op til 134 uger fra d.29.5.2019. Overlægen i endokrinologi skriver i sin speciallægeerklæring at først efter en operation (af binyren den sidste) ville jeg kunne arbejdsprøves. ,men med massive skånehensyn, men de vil ikke operere pt, større gener end nu. JB vil nu have mig i jobafklaring....nu er problemet at SB siger at jeg nok ikke kommer gennem til rehabiliteringsteamet i forhold til min ansøgning om FP. JB henviser til paragraf 17 stk 4, men principafgørelsen 64-11 siger at sagen skal forelægges rehab?
Og kan jeg kræve at der er en læge tilstede i rehab for det er alfa og omega for mig at der er en "voksen" til stede hverken egen læge eller endokrinologerne kan hjælpe mig ....kun lappe lidt, helbredet går desværre jævnt ned af bakke....bad JC om at på lavet en ADL men nej der var så meget der kunne gøres og udredes.....nu har jeg spurgt om hvad det er der kan udredes og gøres men venter stadig på svar...for det ville da være så dejligt hvis JC kunne få mig rask👍
Plet1960 er ikke logget ind   Besvar med citat