Se enkelt indlæg
Gammel 11-08-2012, 09:50   #22
Æternitet
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Lokation: Odense
Indlæg: 27
Styrke: 15
Æternitet er ny på vejen
Hej alle sammen =)

Jeg har selv en psykisk diagnose...

Jeg flyttede til Fyn for ca 7 år siden fra København pga en kæreste.. forholdet holdt i 2 år hvorefter jeg var alene et par år.. i de år voksede mine symptomer helt vildt jeg var godt klar over at jeg fejlede noget men ikke at det var så slemt og endte med at have selvmordstanker og lukke mig selv inde...

På et tidspunkt begynder jeg at komme på et værested for psykisk syge i Odense og til et julearrangement møder jeg en sød tyrkisk kvinde og vi aftaler at gå i byen sammen efter arrangementet er overstået.. det ender i en i lille flirt den aften og udvikler sig så til et forhold der varede i ca 2 år..

Nu er jeg så alene igen og har fået FP da en psykolog tilknyttet kommunen tilfældigvis så min sag og åbenbart syntes den var interessant det tog 3 konsultationer hos denne psykolog og så var jeg indstillet til FP og 4 måneder senere var den tilkendt..

Jeg var så lykkelig for endelig kunne jeg få den ro jeg altid havde haft brug for omkring mig selv MEN nu er jeg så endt i mit eget FP fængsel jeg kommer stort set aldrig ud mere og når jeg kommer ud er det kun for at handle... jeg har ingen venner i Odense og da jeg ikke kommer ud finder jeg jo heller ingen kæreste =(

Jeg ved ikke hvorfor jeg er endt som jeg er for jeg har alle mulige ideer og drømme om hvad jeg vil men det er bare som om min krop ikke kan eller vil de ting min hjerne vil og jeg er ved at blive SINDSYG af det =) jeg troede at det bare var en fase jeg var inde i efter jeg havde fået FP men nu er der snart gået 2 år siden jeg fik den tilkendt så mon ikke det er noget andet der trykker...

Måske er det simpelthen bare fordi jeg ingen venner eller kæreste har at jeg ikke føler at det giver mening at komme ud ? for jeg har aldrig oplevet at det var så slemt som det er lige i disse tider... jeg er intelligent og følger med i hvad der sker i verden fra mit flyverskjul og skriver på flere medier omkring og om politik og hvad der ellers rør sig i verdenen =P men verdenen er åbenbart ikke interessant nok til at jeg selv vil ud i den...

Er så træt af at være alene !!!
Æternitet er ikke logget ind   Besvar med citat