Se enkelt indlæg
Gammel 29-04-2015, 21:40   #14
de7smådværge
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-01 2014
Indlæg: 452
Styrke: 11
de7smådværge er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg ved ikke om de selv kan afgøre det...jeg tvivler på det...at de bare selv kan....men ved det ikke...

Det er sådan set også ligegyldigt....når du søger skriftligt....ja så tvinger du dem til at undersøge sagen ordentligt...det er de nødt til eftersom du kan klage til Ankestyrelsen over et afslag...

Om man kan som sygemeldt det ved jeg ikke....men du vil jo i så fald få et afslag...og mener du ikke det er okay....ja så klager du naturligvis over det...

Man kan bare ikke gøre noget som helst så længe tingene forgår mundtligt...

Man bør gøre det til en god vane at gøre alt skriftligt...og faktisk helt undlade at tale med dem i telefonen...

Man gør det alt for nemt for dem at bare fyre noget af til dig...det har jo ingen konsekvens for dem at gøre det....så længe det sker mundtligt...

Så der er kun en måde at være sikker på at de faktisk har gjort deres arbejde ordentligt som de jo skal....det er ved at få det ned på skrift...
Det har været svært at få informationer på skrift. De svarer ganske enkelt ikke, så det der er blevet kommunikeret mundtligt har hovedsageligt været til de formelle opfølgningssamtaler i person. Men skal nok være mere formel og evt. stile evt. ansøgninger til jobcenteret og ikke til en sagsbehandlers personlige mail. Har nu ikke søgt om noget endnu ( skriftligt), men i retrospekt, så vil jeg gerne råde andre til IKKE at skrive til sagsbehandlerens personlige arbejdsmail. Det kommer ikke til at fremgå af aktindsigten og svarer nærmest til at kommunikere mundtligt. Blot for lige at bidrage med et råd af bitter erfaring.
de7smådværge er ikke logget ind   Besvar med citat