Se enkelt indlæg
Gammel 18-02-2013, 08:21   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Som vovse skriver er det din SB´er på jobcenteret du skal henvende dig til.... i det hele taget lyt til Vovse, du har en der som virkelig VED hvad det her handler om
Tak for tilliden.

Dame, som du nok kan læse her i tråden, så er der meget usikkerhed om hvordan tingene fungerer efter den nye reform.

Alene din alder vil nok gøre, at din kommune vil prøve, om ikke der er andre muligheder en førtidspension.

Men for mig at se, så har kommunen gang i din sag.
Du skal igang med din rp (eller hvad det nu hedder efter de nye regler), og denne er det første skridt på vejen, uanset hvad det hele skal ende med.

Og derfor mener jeg ikke du skal gøre ret meget andet lige nu, end at få din rp lavet.
Fortæl os evt. hvor længe du har været i systemet, om du f.eks. har været sygemeldt længe.

Umiddelbart synes jeg det lyder som om, at du er ret ny i systemet, og hvis dette er rigtigt, så er det ganske positivt, at din sb har sat gang i rp'en, dette tyder på, at du ikke bare bliver syltet.

Som de andre også er inde på, så er der flere ting der skal være på plads inden der er en mening i, at søge om fp.

Spørg endelig herinde hvis/når du har spørgsmål.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat