Se enkelt indlæg
Gammel 30-03-2016, 11:55   #5
Akvamarin
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 2.104
Styrke: 15
Akvamarin er ny på vejen
Du skriver:
"Grundet voldsomt psykisk nedbrud og selvmordstanker, har jeg med hjælp fra en overordnet i kommunen blevet fritaget kontakt med jobcenter i et helt år - de må altså ikke kontakte mig, og jeg skal have fred til min behandling. "

Så i det år har du fred for jobcenteret og skal gøre alt hvad du kan for at få det bedre. Hvordan du gør det må psykiateren hjælpe dig med, ligesom han/hun vel har nogle ideer til hvad du skal gøre når du bliver afsluttet hos ham/hende.

Jeg tænker at det vil være godt for dig at lave lidt frivilligt arbejde ved siden af din behandling. Så du vænner dig til at være sammen med andre mennesker i en arbejdssammenhæng. At gøre det mens du går hos psykiateren vil give dig mulighed for at tale med psykiateren om de ting der opstår pga samværet med andre mennesker.
Du kan tale med din mentor om hvad der findes af frivilligt arbejde i omegnen af din bopæl og mentor kan hjælpe dig kontakte de steder.

Sind har også forskellige aktiviteter og samværs arrangementer hvor det er muligt at møde andre med din lidelse. Det kan måske hjælpe dig til at finde en vej. http://sindungdom.dk/

Sidst redigeret af Akvamarin; 30-03-2016 kl. 12:05.
Akvamarin er ikke logget ind   Besvar med citat