Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2009, 00:39   #5
bellochrisalou
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2009
Lokation: Ballerup
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
bellochrisalou er ny på vejen
Angry

altså ja, jeg ved godt det må være forvirrende, som jeg har skrevet, men sådan er det lige pt inde i mit hoved.
Jeg har desværre tilbagevendende moderate depressioner, der dræner mig fuldstændig. 2 syge børn og er lige blevet skilt, så tilgiv mig at jeg ikke har så meget energi at svare på det hele...
Jeg var i arb. prøvning næsten i mit eget fag, og vurderingen var at jeg kunne klare 20-22 timer, med skånehensyn (hvilket er en fis i en hornlygte, det kommer jeg nok aldrig til at få i tandlægebranchen) både tidligere rapporter, speciallægeerklæringer, udtalelse fra jobkonsulenten og den seneste speciallægeerklæring stemmer overens og siger at jeg lider af depressioner angst og udtalt træthed, at min sygdom er varig og dermed også påvirker min erhvervsevne i betydelig grad.
Da jeg også har to syge børn er jeg nødt til at administrere min energi, og der bliver altså prioriteret på hjemmefronten. Men det tolkes (af kommunelægen) som at det er børnene der gør mig træt og ikke min sygdom. (og af jobkonsulenten) som at jeg ikke har særlig interesse i at gå op i tid...
Så nu er jeg henvist til Espelunden... dvs bred arbejdsprøvning, og det forlanges at jeg prøves uden de påvirkninger jeg udsættes for fra mine børn... WHAT!!!!!!??????? Jeg tabte næse og mund da jeg læste det, hvad f... (undskyld mit franske) har de tænkt sig???
bellochrisalou er ikke logget ind   Besvar med citat