Se enkelt indlæg
Gammel 07-07-2009, 13:27   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu kan jeg ikke huske din sag men hvis du mener at hele dokumentations grundlaget er i orden , så håber jeg da at du anker dit afslag ..

Det kan jo være at du er mere heldig i ankenævnet det lyder underligt at du kan være sygemeldt så længe og have en sagsbehandler der mener at du får en godkendelse og så sker der ikke mere..

Hvad mener kommunen så at du kan ? er der en handleplan for dig skal du revalideres eller hvad ?

De må jo have andet end kun at der ikke er nok dokumentation hvad vil de mere have skriver de det ?

Jeg ved ikke om det er mig der er lidt paranoid , men her på det sidste syntes jeg at vi kan se her på siden at flere og flere får afslag på fleksjob og man kan ikke lade være med at få den mistanke at det kan have noget med refusion at gøre , hvis de visitere til fleksjob mister kommunen jo refusion hvis man ikke har været i fleksjob inden for ca et år og med den kæmpe ledighed der er blandt flekser , så jeg kan forestille mig at der er et kæmpe incitament for kommunerne til ikke at visitere til fleksjob -

Men jeg syntes helt klart at du skal anke ...
  Besvar med citat